Sawadee Kah, Pad-Thai en DINGDONG - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Marlot - WaarBenJij.nu Sawadee Kah, Pad-Thai en DINGDONG - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Marlot - WaarBenJij.nu

Sawadee Kah, Pad-Thai en DINGDONG

Door: marlotopreis

Blijf op de hoogte en volg Marlot

13 Januari 2012 | Thailand, Bangkok

Zo hier mijn eerste berichtje uit Bangkok.

Gister ben ik uitgezwaaid door mn papa, Jeanette, Hanne en Chiel. Het lijkt al een paar dagen geleden.. De dagen voor vertrek niet zo zenuwachtig geweest.. een heel 'neutraal' gevoel gehad eigenlijk.. Ik heb het toch maar net NIET droog gehouden..:P

Het moment dat ik in mn eentje door de gate liep en door de douane moest was zo raar en super super spannend! Gek om daar in je eentje doorheen te lopen..

Mijn vlucht was een uur vertraagd dus ik moest anderhalf uur wachten tot mijn vliegtuig ging. En de vlucht was toch weer niet zo heel relaxt.. ik voelde me niet zo lekker en had het gevoel dat ik een beetje koorts kreeg.. en ook weinig geslapen tussen al die roggelende duitsers..

Maar daarnaast vond ik het toch wel super stoer dat ik toch even helemaal in mn uppie in het vliegtuig zat.. dat was toch wel even wat anders geweest wanneer ik een half jaar geleden zou zijn gegaan denk ik.. Het was eigenlijk helemaal niet zo spannend als ik van te voren dacht.. maar misschien komen die spannende momenten nog;-)..

Om 11 uur vanochtend kwam ik aan op het vliegveld! Ontzettend lang bij de douane moeten wachten.. toen ik bij de uitgang aan kwam stond me daar een verrassing te wachten.. Mama en Klaas stonden me op te wachten!!!! Nou dat had ik dus echt NIET verwacht! Dus een super fijn welkom als je je niet zo lekker voelt.. Ik hoefde dus ook nergens meer over na te denken want we gingen lekker met de taxi (duuuur) naar het centrum en het guesthouse was al geregeld.. erg luxe!

Als eerste maar even een bordje Pad Thai gegeten... HEERLIJK!!!!!:D en ook de 7-11 klinkt weer als muziek in de oren.. (tenzij er heel veel mensen achter elkaar doorheen lopen dan is het f*cking irritant).*DINGDONG

Ik heb besloten om een dagje langer in Bangkok te blijven om even bij te komen en goed te slapen.. Zondag ga ik richting Kanchanaburi reizen en maandag ga ik beginnen bij de olifantjes!

Oja mijn nederlandse nummer zal ik niet meer gebruiken.. je kan me eventueel bereiken op m'n thaise nummer: 0066877736829.

Een zweterige kus vanuit Bangkok!

  • 13 Januari 2012 - 21:26

    Jeanette:

    Dag Marlot, fijn dat je goed bent aangekomen en wat een SUPER verrassing dat je moeder en Klaas er waren om je op te wachten..........
    En nu kan je avontuur echt beginnen!
    Geniet er van.
    Liefs, Jeanette

  • 15 Januari 2012 - 14:21

    Will:

    Ha meisje,

    Ben nu al super trots op je! Je hebt het toch gewoon geflikt, een jaar lang hard werken. En dan in je uppie het vliegtuig in op weg naar veel mooie dingen!

    Wat heerlijk dat je moeder en Klaas je hebben opgewacht! Begint de reis een beetje vertrouwd.

    Heel erg veel plezier morgen op je eerste, vrijwillige, werkdag!

    Veel liefs Will

  • 16 Januari 2012 - 22:35

    Susanne:

    Mlotje! Fijn om van je te horen. Ga maar lekker veel mooie foto's maken voor ons!

  • 16 Januari 2012 - 22:35

    Susanne:

    Mlotje! Fijn om van je te horen. Ga maar lekker veel mooie foto's maken voor ons!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marlot

Op 12 januari vertrek ik naar Bangkok. Ik ga eerst een maand vrijwilligerswerk doen in Kanchanaburi bij Elephant's World. Daarna vervolg ik mijn avontuur door Thailand, Laos, Cambodja en Vietnam.

Actief sinds 30 Dec. 2011
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 6643

Voorgaande reizen:

26 Mei 2014 - 28 Oktober 2014

Stage in Kaza, India

12 Januari 2012 - 30 November -0001

Reis door ZO Azie

Landen bezocht: