She's leaving home - Reisverslag uit Ede, Nederland van Marlot - WaarBenJij.nu She's leaving home - Reisverslag uit Ede, Nederland van Marlot - WaarBenJij.nu

She's leaving home

Door: marlotopreis

Blijf op de hoogte en volg Marlot

01 Januari 2012 | Nederland, Ede

Een paar maanden geleden heb ik een enkeltje geboekt naar Bangkok. Nu is het over 12 dagen al zover.. dan stap ik in m'n uppie op het vliegtuig naar Thailand!

Ik ga mijn reis beginnen bij Elephant's World in Kanchanaburi (Thailand). Hier ga ik een maand vrijwilligerswerk doen!

Elephant's World biedt mishandelde, bejaarde en zieke olifanten zorg.
Het centrum wordt geleid door dr. Samart Prasittphol, dierenarts en hoofd van ‘the animal health development section’ van Kanchanaburi Provincial Livestock Office.

Het belangrijkste doel van Elephant's World is geld te verzamelen voor voedsel en medicijnen, en vrijwilligers voorlichten die willen helpen.

Meer informatie kijk op: www.elephantsworld.org

Ik heb een paar weken geleden een oproepje geplaatst voor donaties voor Elephant's World.. hierdoor heb ik een mooi bedrag bij elkaar gesprokkeld om te doneren aan de organisatie! Ik wil iedereen ook heel erg bedanken hiervoor!!!

Mijn taken in Elephant's World zullen vooral bestaan uit het rondleiden van toeristen, eten maken voor de olifanten, zwemmen met olifanten, knuffelen met olifanten, administratieve werkzaamheden voor de organisatie en alle andere dagelijkse werkzaamheden.


Ik begin zo langzamerhand te beseffen dat het bijna zover is.. en ik vindt het heel erg spannend om dit avontuur alleen aan te gaan.. maar ben ervan overtuigd dat het helemaal goed gaat komen!

Via deze blog zal ik jullie op de hoogte houden van mijn avonturen bij de olifanten en misschien dat ik tijdens mijn reis door Azie af en toe nog wat tijd kan vinden om jullie te vertellen over mijn backpack avonturen!:-)

Liefs Marlot


  • 01 Januari 2012 - 17:59

    Diane:

    Ga het zeker volgen!!! :D :D Spannend meisje! xxxx

  • 02 Januari 2012 - 10:12

    Heleen:

    holyyyyy, het is nu echt al BIJNA he! Vette shit! :D Vet als je hier af en toe een tenenkrommend-jaloers-makend-verhaal neer kunt plempen, maar ook ZO begrijpelijk als je VEEL te druk bent met ubermaximaal vette dingen beleven ipv jezelf in een stoffig-zweterig-klam-futsig internetcafé te parkeren;) ZOEN! Lenus

  • 14 Januari 2012 - 17:20

    Diane:

    Tijd voor je 1ste verslag!!! Ga je vanavond al missen!! Bleeeh xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marlot

Op 12 januari vertrek ik naar Bangkok. Ik ga eerst een maand vrijwilligerswerk doen in Kanchanaburi bij Elephant's World. Daarna vervolg ik mijn avontuur door Thailand, Laos, Cambodja en Vietnam.

Actief sinds 30 Dec. 2011
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 6636

Voorgaande reizen:

26 Mei 2014 - 28 Oktober 2014

Stage in Kaza, India

12 Januari 2012 - 30 November -0001

Reis door ZO Azie

Landen bezocht: